Καλώς ήρθατε στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Nordic Basketball
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@nordicbasketball.com ή μέσω τη συνομιλία μας
Παρακάτω θα βρείτε τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που μπορεί να απαντήσουν στις δικές σας.
Έχω παραγγείλει κάτι μέσω της ιστοσελίδας σας, αλλά δεν έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας ή email;
Δυστυχώς, μερικές φορές τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των παραγγελιών μας καταλήγουν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας ή, σε σπάνιες περιπτώσεις, δεν εμφανίζονται καθόλου. Επιπλέον, το μεγαλύτερο λάθος που βλέπουμε είναι ότι έχει εισαχθεί λάθος email. Επικοινωνήστε μαζί μας στο chat αν δεν είστε σίγουροι αν η παραγγελία σας έχει περάσει. Θα ρίξουμε μια ματιά σε αυτό.
Δεν έχω λάβει αριθμό παρακολούθησης για τα εμπορεύματά μου. Τι πρέπει να κάνω;
Είτε τα εμπορεύματά σας δεν έχουν αποσταλεί ακόμα είτε το email έχει καταλήξει στο φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα και είστε σίγουροι ότι τα εμπορεύματα θα έπρεπε να έχουν αποσταλεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως, ώστε να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της αποστολής σας.
Δεν έχω λάβει ακόμη email ότι τα εμπορεύματά μου έχουν αποσταλεί. Είναι καθ' οδόν;
Εάν δεν έχετε λάβει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι τα εμπορεύματά σας έχουν αποσταλεί, δεν έχουν αποσταλεί. Αν δεν έχετε νέα μας, περιμένετε και τα εμπορεύματά σας θα αποσταλούν το συντομότερο δυνατό. Περιστασιακά ξεμένουμε από αγαθά που απλά πρέπει να πάρουμε στο σπίτι από τους προμηθευτές μας. Ως εκ τούτου, ενδέχεται να υπάρξει παράταση του χρόνου παράδοσης κατά 1-2 ημέρες.
Μόλις παρήγγειλα κάτι στον ιστότοπό σας, αλλά θα ήθελα να προσθέσω περισσότερα είδη, πώς μπορώ να το κάνω αυτό;
Εάν δεν έχουμε αποστείλει ακόμη τα είδη σας, μπορείτε απλώς να κάνετε μια νέα παραγγελία και να επιλέξετε "Αποστολή με προηγούμενη παραγγελία" στην επιλογή "Μέθοδος παράδοσης". Στη συνέχεια, θα συσκευάσουμε όλα τα αντικείμενά σας μαζί.
Το δέμα έπαθε ζημιά κατά την παράδοση και τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημιά, τι πρέπει να κάνω;
Κανονικά, θα πρέπει να αρνηθείτε να δεχτείτε τα δέματα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παράδοση, εάν χρειάζεστε αντικατάσταση από τη ναυτιλιακή εταιρεία. Εάν το δέμα δεν παρουσιάζει σημάδια ζημιάς, αλλά το περιεχόμενο είναι κατεστραμμένο, επικοινωνήστε μαζί μας στο reklamation@nordicbasketball.com και επισυνάψτε μερικές φωτογραφίες της ζημιάς και θα αναλάβουμε εμείς τη συνέχεια.
Έχω δει μερικά διαφορετικά αντικείμενα στο κατάστημα, μπορείτε να μου δώσετε μια προσφορά για μια μεγαλύτερη αγορά;
Μπορείτε να επωφεληθείτε από την εισαγωγική μας έκπτωση αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Διαφορετικά, μπορείτε να γράψετε στον Casper στη διεύθυνση casper@nordicbasketball.com για να λάβετε προσφορά για μια μεγαλύτερη αγορά. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να είναι εξοπλισμός παιχνιδιού, μπάλες ή άλλος εξοπλισμός για την ομάδα μπάσκετ σας. Αλλά και αν χρειαστεί να αγοράσετε μεγάλες ποσότητες διαφορετικών ρούχων και εξοπλισμού για τον εαυτό σας, είμαστε φυσικά επίσης διαθέσιμοι να μιλήσετε μαζί μας.
Μπορώ να συνάψω συμφωνία συλλόγου μαζί σας για ρούχα και εξοπλισμό;
Αυτό μπορείτε να το κάνετε εύκολα. Στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον Casper στο casper@nordicbasketball.com για περισσότερες πληροφορίες.
Μπορείτε να προμηθευτείτε και άλλα πράγματα εκτός από αυτά που έχετε στην ιστοσελίδα; Για παράδειγμα, άλλα είδη ένδυσης του NBA, φανέλες κ.λπ.
Έχουμε πρόσβαση στην αγορά απευθείας από το απόθεμα από αρκετές από τις μάρκες μας, οπότε είναι συνήθως δυνατό να προμηθευτούμε περισσότερα προϊόντα από αυτά που έχουμε στην ιστοσελίδα. Συνήθως παραγγέλνουμε 1-2 φορές το μήνα, οπότε θα είστε σε θέση να παραλάβετε ειδικά είδη στο σπίτι σας μέσα σε περίπου 14 ημέρες. Επικοινωνήστε μαζί μας στη συνομιλία ή στο hej@nordicbasketball.com, αν έχετε κάποιο ειδικό αίτημα.
Έχω ακυρώσει την αγορά μου, τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε να βρείτε τον σύνδεσμο για την πολιτική επιστροφών μας στο υποσέλιδο