Διαβάστε εδώ τι πρέπει να κάνετε αν έχετε αγοράσει ένα προϊόν από εμάς που δυστυχώς έχει χαλάσει λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος.
Για την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση της καταγγελίας σας, θα πρέπει είτε να απαντήσετε σε ένα από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παραγγελίας που έχετε λάβει από εμάς σχετικά με την παραγγελία σας. Ή να μας γράψετε στο email μας info@nordicbasketball.com - δεν δεχόμαστε παράπονα μέσω τηλεφώνου ή μέσω της συνομιλίας μας, καθώς πρέπει να δούμε φωτογραφίες και συχνά να έχουμε μια αξιολόγηση από τον προμηθευτή μας πριν λάβουμε μια απόφαση.
Παρακαλούμε να το συμπεριλάβετε αυτό στο email:
Λάβετε υπόψη ότι συνήθως πρέπει να διαβιβάσουμε την καταγγελία στους προμηθευτές μας, οι οποίοι θα εξετάσουν την καταγγελία. Συνεπώς, μπορεί να χρειαστούν μερικές ημέρες μέχρι να σας απαντήσουμε στην καταγγελία σας.
Όταν επεξεργαζόμαστε τα παράπονα, αναφερόμαστε στους γενικούς κανόνες σχετικά με το δικαίωμα υποβολής παραπόνων. Είστε υπεύθυνοι για τη διασφάλιση της σωστής χρήσης και επεξεργασίας του προϊόντος. Δεν καλύπτουμε βλάβες που οφείλονται σε κακή χρήση, αμέλεια ή φθορά λόγω υπερβολικής χρήσης.
Επομένως, πρέπει να αξιολογήσετε αν πιστεύετε ότι πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα πριν προβείτε σε αξίωση.
Εάν έχετε προκαλέσει εσείς οι ίδιοι ζημιά στο προϊόν λόγω σφάλματος, είμαστε φυσικά επίσης ευτυχείς να σας βοηθήσουμε να προσπαθήσετε να το επιλύσετε.