1. Γενικές πληροφορίες
Nordic Baskertball co. Nordic Shops ApS
Αριθμός CVR: 43389556
Grimstrupvej 153B, 4700 Næstved, Δανία
info@nordicbasketball.com
Έτος ίδρυσης: 2016
2. Μέθοδοι πληρωμής
1) Δεν χρεώνουμε έξοδα πληρωμής με κάρτα.
2) Το ποσό θα χρεωθεί στην κάρτα σας μόνο όταν αποσταλεί το προϊόν.
3) Οι αρχές μπορούν να πληρώσουν μέσω πληρωμής EAN
3. Επιλογές παράδοσης
Μπορείτε να επιλέξετε με ποια εταιρεία αποστολής θέλετε να αποσταλεί το δέμα σας. Εμείς αποστέλλουμε με την GLS και την PostNord.
Όλα τα δέματα GLS που παραγγέλνονται πριν από τις 12 το μεσημέρι θα αποστέλλονται την ίδια ημέρα.
Όλα τα δέματα της PostNord που παραγγέλνονται πριν από τις 3 μ.μ. θα αποστέλλονται την ίδια ημέρα.
Οι μεγάλες αποστολές, όπως οι βάσεις μπάσκετ, θα αποστέλλονται συνήθως στη διεύθυνσή σας με τη Fragtmand. Επομένως, δεν έχει σημασία ποια μέθοδο αποστολής θα επιλέξετε.
Το 90% όλων των δεμάτων φτάνουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
4. Εάν μετανιώσετε για την αγορά σας (δικαίωμα ακύρωσης)
Έχετε δικαίωμα ακύρωσης 30 ημερών όταν κάνετε αγορές μαζί μας.
Η περίοδος ακύρωσης λήγει 30 ημέρες μετά την ημέρα που,
α) έχετε παραλάβει το προϊόν σας
β) έχετε πάρει στη φυσική σας κατοχή το τελευταίο είδος σε περίπτωση σύμβασης για πολλά διαφορετικά είδη που παραγγέλθηκαν σε μία παραγγελία και παραδόθηκαν μεμονωμένα
γ) λάβετε τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τμήματος σε περίπτωση σύμβασης για την παράδοση προϊόντος που αποτελείται από πολλές παρτίδες ή τμήματα
Πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 30 ημερών από την παραλαβή ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε την αγορά σας. Μας ειδοποιείτε μέσω του κέντρου επιστροφών μας.
Δεν μπορείτε να ακυρώσετε απλά αρνούμενοι να αποδεχτείτε τα προϊόντα χωρίς να μας ειδοποιήσετε σαφώς ταυτόχρονα.
Ακύρωση μέρους της αγοράς
Εάν έχετε αγοράσει πολλά είδη από εμάς, έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα είδη, ακόμη και αν αυτά αγοράστηκαν σε μία παραγγελία.
Σημειώστε ότι δεν θα σας επιστραφούν τα έξοδα αποστολής εάν ακυρώσετε μέρος της αγοράς σας.
5 Επιστροφές
Θα πρέπει να μας επιστρέψετε την παραγγελία σας χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και το αργότερο εντός 14 ημερών από τη στιγμή που μας ενημερώσατε ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε την αγορά σας. Πρέπει να αναλάβετε τα άμεσα έξοδα που σχετίζονται με την επιστροφή των προϊόντων.
Κατά την επιστροφή των αγαθών, είστε υπεύθυνοι να διασφαλίσετε ότι τα αγαθά είναι συσκευασμένα με ασφάλεια.Εσείς φέρετε τον κίνδυνο για το προϊόν από τη στιγμή της παράδοσης.
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, μπορείτε να παραγγείλετε μια ετικέτα επιστροφής στο Κέντρο Επιστροφών μας.
Μπορείτε να ανταλλάξετε ένα προϊόν έως και 30 ημέρες μετά την ημερομηνία αγοράς. Το προϊόν μπορεί να δοκιμαστεί, αλλά πρέπει επίσης να είναι συσκευασμένο όπως το παραλάβατε και να μην είναι σε κατεστραμμένη κατάσταση.
Πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή της αγοράς σας. Ωστόσο, μπορείτε να αγοράσετε μια ετικέτα επιστροφής από εμάς για 45 DKK. Μπορείτε να αγοράσετε μια ετικέτα επιστροφής εδώ.
Η κατάσταση του προϊόντος όταν το επιστρέφετε
Είστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε υποβάθμιση της αξίας του αντικειμένου λόγω χειρισμού πέραν αυτού που είναι απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του αντικειμένου. Με άλλα λόγια, μπορείτε να δοκιμάσετε το αντικείμενο με τον ίδιο τρόπο όπως αν το δοκιμάζατε σε ένα φυσικό κατάστημα.
Εάν το αντικείμενο έχει δοκιμαστεί πέραν των όσων περιγράφονται παραπάνω, το θεωρούμε μεταχειρισμένο, πράγμα που σημαίνει ότι εάν ακυρώσετε την αγορά, θα λάβετε μόνο μερική ή καθόλου επιστροφή του ποσού αγοράς, ανάλογα με την εμπορική αξία του αντικειμένου.
Το αντικείμενο δεν πρέπει να έχει παρουσιάσει σημάδια χρήσης, αν θέλετε να είστε σίγουροι ότι θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Αυτό σημαίνει ότι το αντικείμενο πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και τα ρούχα πρέπει να επιστραφούν με τις ετικέτες.
Για να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων, πρέπει να κάνετε τα ίδια όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα. Μπορείτε να δοκιμάσετε το αντικείμενο, αλλά όχι να το χρησιμοποιήσετε πραγματικά.
Επιστροφή του ποσού αγοράς
Εάν ακυρώσετε την αγορά σας, θα σας επιστραφεί φυσικά το ποσό που μας έχετε καταβάλει. Σε περίπτωση απόσβεσης για την οποία είστε υπεύθυνοι, αυτή θα αφαιρεθεί από το ποσό αγοράς.
Εάν ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από τη δική σας επιλογή μορφής παράδοσης διαφορετικής από τη φθηνότερη μορφή τυποποιημένης παράδοσης που προσφέρεται από εμάς), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία λάβαμε ειδοποίηση για την απόφασή σας να ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση.
Θα προβούμε στην εν λόγω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν έχετε συμφωνήσει ρητά διαφορετικά.
Μπορούμε να παρακρατήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρι να παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα αγαθά, εκτός εάν έχετε προσκομίσει αποδείξεις επιστροφής πριν από αυτό.
Τι πρέπει να στείλω πίσω;
Πρέπει να συμπεριλάβετε ένα αντίγραφο της επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Παρακαλώ σημειώστε! Δεν δεχόμαστε δέματα που αποστέλλονται με αντικαταβολή.
6. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν (δικαίωμα καταγγελίας)
Οι κανόνες περί ελαττωμάτων του δανικού νόμου περί πώλησης αγαθών ισχύουν για την αγορά αγαθών.
Όταν κάνετε αγορές στο NordicBasketball.com, έχετε φυσικά 24 μήνες εγγύηση. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε γενικά να επιδιορθώσετε το προϊόν, να το ανταλλάξετε, να σας επιστραφεί ή να σας μειωθεί η τιμή του, ανάλογα με τη συγκεκριμένη περίπτωση.
Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι η καταγγελία να είναι δικαιολογημένη και το ελάττωμα να μην έχει προκύψει από λανθασμένη χρήση του προϊόντος ή άλλη συμπεριφορά που προκαλεί βλάβη.
Πρέπει να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο hej@nordicbasketball.com με λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος, καθώς και τον αριθμό παραγγελίας σας και φωτογραφίες του ελαττώματος. Στη συνέχεια θα αποφασίσουμε αν χρειάζεται να μας αποσταλεί το προϊόν για να το ελέγξουμε.
Πόσο σύντομα πρέπει να υποβάλω καταγγελία;
Πρέπει να κάνετε καταγγελία εντός "εύλογου χρονικού διαστήματος" αφότου ανακαλύψετε το ελάττωμα του προϊόντος. Εάν υποβάλλετε καταγγελία εντός δύο μηνών από την ανακάλυψη του ελαττώματος, η καταγγελία θα είναι πάντα έγκαιρη.
Θα σας επιστρέψουμε τα εύλογα έξοδα αποστολής
Εάν η καταγγελία είναι δικαιολογημένη, θα σας επιστρέψουμε φυσικά τα (εύλογα) έξοδα αποστολής.
Το αντικείμενο αποστέλλεται στην ακόλουθη διεύθυνση: Το αντικείμενο αποστέλλεται στην ακόλουθη διεύθυνση:
Grimstrupvej 153B, 4700 Næstved, Δανία.
Κατά την επιστροφή του αντικειμένου, παρακαλούμε να αναφέρετε το πρόβλημα με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες.
Παρακαλώ σημειώστε! Δεν δεχόμαστε δέματα που αποστέλλονται με αντικαταβολή ή παρόμοια.
Θυμηθείτε ότι το προϊόν πρέπει πάντα να επιστρέφεται σε κατάλληλη συσκευασία και θυμηθείτε να πάρετε απόδειξη αποστολής, ώστε να μπορέσουμε να σας επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής.
7. Δικαίωμα καταγγελίας
Αν εσείς ως καταναλωτής θέλετε να παραπονεθείτε για την αγορά σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο kontakt@nordicbasketball.com. Αν δεν καταφέρουμε να βρούμε λύση, μπορείτε να στείλετε ένα παράπονο στη διεύθυνση:
Ο οίκος Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg, Δανία
https://naevneneshus.dk/
Για να μπορέσετε να υποβάλλετε καταγγελία, το προϊόν ή η υπηρεσία για την οποία θέλετε να υποβάλλετε καταγγελία πρέπει να έχει κοστίσει τουλάχιστον 1.110 δρχ. και το πολύ 100.000 δρχ. Ωστόσο, για καταγγελίες σχετικά με είδη ένδυσης και υπόδησης, η τιμή πρέπει να ήταν τουλάχιστον 720 DKK. Υπάρχει τέλος για την επεξεργασία της καταγγελίας.
Εάν ζείτε σε χώρα της ΕΕ εκτός της Δανίας, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην ηλεκτρονική πύλη καταγγελιών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εδώ: http://ec.europa.eu/odr.
Οι όροι και οι προϋποθέσεις ενημερώθηκαν τελευταία φορά στις 10-02-2023.
8. πολιτική προσωπικών δεδομένων
Χρειαζόμαστε τις ακόλουθες πληροφορίες όταν ψωνίζετε μαζί μας:
Όνομα, διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Καταγράφουμε και γνωστοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα που είναι απαραίτητα για να σας παραδώσουμε το προϊόν.
Τα προσωπικά δεδομένα καταχωρούνται στην Nordic Shops ApS και αποθηκεύονται για πέντε χρόνια, μετά την πάροδο των οποίων τα δεδομένα διαγράφονται.
Συνεργαζόμαστε επίσης με ορισμένες άλλες εταιρείες που αποθηκεύουν και επεξεργάζονται δεδομένα. Αυτές οι εταιρείες επεξεργάζονται τα δεδομένα μόνο για λογαριασμό μας και δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για δικούς τους σκοπούς.
Συνεργαζόμαστε μόνο με φορείς επεξεργασίας δεδομένων στην ΕΕ ή σε χώρες που μπορούν να παρέχουν επαρκή προστασία για τα δεδομένα σας.
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων στη Nordic Basketball είναι η Nordic Shops ApS.
Έχετε το δικαίωμα να γνωρίζετε ποιες πληροφορίες επεξεργαζόμαστε για εσάς. Εάν πιστεύετε ότι οι πληροφορίες είναι ανακριβείς, έχετε το δικαίωμα να τις διορθώσετε. Σε ορισμένες περιπτώσεις, είμαστε υποχρεωμένοι να διαγράψουμε τα προσωπικά σας δεδομένα εάν το ζητήσετε. Για παράδειγμα, εάν τα δεδομένα σας δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τον σκοπό για τον οποίο τα χρειαζόμασταν. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν πιστεύετε ότι η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων γίνεται κατά παράβαση του νόμου. Μπορείτε να μας γράψετε στη διεύθυνση: kontakt@nordicbasketball.com
9. Τυποποιημένο έντυπο ακύρωσης
(Το έντυπο αυτό συμπληρώνεται και επιστρέφεται μόνο εάν ασκηθεί το δικαίωμα ακύρωσης)
Προς:
Nordic Basketball
Grimstrupvej 153B
4700 Næstved, Δανία
info@nordicbasketball.com
Με την παρούσα σας γνωστοποιώ ότι επιθυμώ να ασκήσω το δικαίωμα ακύρωσης σε σχέση με τη σύμβαση αγοράς των ακόλουθων αγαθών/υπηρεσιών:
__________________________________________________________________________________
Παραγγελία στις: _______________________________ Παραλήφθηκε στις: _______________________________
Όνομα του καταναλωτή: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Υπογραφή του καταναλωτή: _________________________________________ Ημερομηνία: _________________
(μόνο εάν το περιεχόμενο του εντύπου κοινοποιείται σε χαρτί)