Δυστυχώς, μερικές φορές τα μηνύματα παραγγελίας μας καταλήγουν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας ή, σε σπάνιες περιπτώσεις, δεν εμφανίζονται καθόλου. Επιπλέον, το μεγαλύτερο λάθος που βλέπουμε είναι ότι έχει εισαχθεί λάθος email. Επικοινωνήστε μαζί μας αν δεν είστε σίγουροι αν η παραγγελία σας έχει περάσει. Θα της ρίξουμε μια ματιά. Και θα διορθώσουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στο σύστημά μας, εάν είναι απαραίτητο.
Χρησιμοποιούμε cookies
Ένα παράδειγμα είναι ότι χρησιμοποιούμε cookies για να θυμόμαστε τα αντικείμενα που προσθέτετε στο καλάθι σας, εξασφαλίζοντας μια άψογη εμπειρία αγορών και επιτρέποντάς σας να προσθέσετε περισσότερα αντικείμενα στο καλάθι σας. Διαβάστε περισσότερα